۱۳۸۹ مرداد ۸, جمعه

...

۱۷ نظر:

  1. سلام، ما هم شرکت کردیم!
    اگه این کارارم نکنیم که دیگه دق می کنیم تو این آشفته بازار فساد و دروغ و بی اخلاقی!!
    مازیارجان، سیاوش خان هم دوباره دست به قلم شد.

    پاسخحذف
  2. شرکت کردیم ... به امید روزی که هر آنکه جان در بدن دارد از درد رهایی یابد ...

    پاسخحذف
  3. در زمان شاه که انقدر آخوندها بااو مبارزه کردند تا سرنگونش کردند و راحت شدند و ما را ناراحت کردند و به آرزوهای پریشان و غلط و متعفنشان رسیدند مردم میتوانستند با هزار تومان تمام اثاثه و مبلمان چوبی خانه اشان را بسازند و آنهم از چوب واقعی نه چیزهائی به نام ام دی اف یا هر اسم دیگری

    پاسخحذف
  4. مازیار عزیزم سلام
    کلی نوشته بودم پرید
    نمی دونی که وقتی کامنتت را دیدم چقدر خوشحال شدم...بال در اوردم
    پسر خوب کجایی؟نمیدونستم قهری اشتی هستی خوبی ....کلافه شده بودم...
    اخرین پستت با نا امیدی تمام اسمت را تایپ کردم که هزار تا آه توش نهفته بود
    خلاصه امروز که کامنتت را دیدم همه غصه هام فراموشم شد....
    داشتم تصور می کردم که تو این لباس چقدر خوشتیپ شدی ...برای برادر گلم اسفند دود می کنم که چشم نخوره از دست این دخترا....
    هر چند که سر چهار راه ایستادن از پادگان موندن خیلی بهتر
    سر قول هات هستی؟مراقب خودت هستی؟من اگه بدونم شاد و خوشبختی حتی اگه دیر به دیر سراغی از من بگیری شاکی نمی شم!فقط دلم می خواد که هر جا هستی خوب باشی...
    من خوبم...یه مجرد تقریبا شاد!دارم زبان می خونم و باشگاه می رم طبق معمول و منتظر نتیجه ی کنکورم
    تقریبا فراموش کردم اتفاقات گذشته را
    به خودم مسلط شدم و دیگه زیاد برای چیز های کوچیک خودم را اذیت نمی کنم
    چقدر دلم برای کامنت نوشتن برات تنگ شده بود
    و چقدر بیشتر دلم برای خودت تتنگ شده بود
    گاهی یه سراغی بگیر خوشحال میشم
    دیگه سر بازیت تمام شد هم باید استین بالا زد برات و بله...
    این دیگه نهایت ارزوی یه خواهر برای برادرشه....
    از خودت مراقبت کن....بمیرم تو این گرمای وحشتناک چه کشیدی و حالا هم که هوا سرد میشه
    ماه رمضان کوفتی هم که بیاد نمی تونی هیچی بخوری حتی اب
    برات دعا می کنم که این روز ها اسون بگذره برات .....زود زود تموم میشه حالا میبینی
    اهادی
    با اجازت من از این صفحه تو فیس بوک استفاده کردم چون به نظرم خیلی مفید اومد و دلم می خواست ادم های بیشتری این رو بدونن
    زود سربازیت رو تموم کن....نمی خوام سختی بکشی
    دیگه سفارش نکم ...خودت می دونی
    من همیشه به یادتم و خیلی خیلی برام عزیز هستی....
    عزیز دلمی....
    گفتم فیس بوک اگه خواستی من را با اسم sharareh rahimi
    سرچ کن
    فعلا

    پاسخحذف
  5. به سرباز مملکت
    حاجی شما برو خدمت ما هم اینجا داریم یه جورایی خدمت میکنیم(سپوختن)خلاصه ما هم نگرانیم

    پاسخحذف
  6. درود

    من فیلتر شدم. لطفا به شماره موجود در ادرس یکی اضافه کن.

    www.kheradgeraee10.blogspot.com

    پیروز باشی. پاینده ایران

    پاسخحذف
  7. درود دوست گرامی..
    مدتی بود گمت کرده‌ بودم، این فیلترینگ هم عجب رد گم کنی است. دوباره‌ لینکت کردم اگر باز هم گمت نکنم.!

    پاسخحذف
  8. درود برتو دوست عزیز
    با نوشتار کوتاهی در مورد دکترررررررر شریعتی روشنفکر دینی قرن ما، که اندیشه هایش یکی از بزرگترین عوامل پیدایش وضع کنونی ایران است، بروزم.
    منتظر نظر با ارزشت هستم.
    بدرود
    جاوید باد ایران
    زنده باد آزادی
    نابود باد استبداد(از هر نوع)

    پاسخحذف
  9. سلام دوست سبزم.تبادل لینک کنیم؟سبز باشی.

    پاسخحذف
  10. درود
    .
    .
    برگشتم
    .
    .
    با یک پست جدید
    .
    .
    با کلی حرف تازه!!
    .
    .
    موسیقی سیاه ، خوب یا بد؟
    .
    .
    متال برای همیشه

    پاسخحذف
  11. پسر..........چه خاطراتی رو اینجا رنده میکنه واسه آدم..ممد علی!عرفان(یاغی)ساقی و ... عجب کامنتایی مینوشتیم..کلا یه حس نوستالوژیکی به وبت دارم ..

    پاسخحذف
  12. چرا ديگه آپ نميكني ؟

    پاسخحذف
  13. پس از مدتها سلام.
    اميدوارم هرجا هستي موفق و و به طور خاص "شاد" باشي.
    يه خبري به ما بده از اوضاع و احوالت دوست ِ قديمي، خوشحال مي شم.
    يهــدا

    پاسخحذف
  14. دلم تنگ شده واسه اينجا... واسه دوستانى که قبلا جمعمون جمع بود باهاشون... کاش بازم مينوشتى...

    پاسخحذف

چه كسي مي خواهد ، من و تو ما نشويم ... ؟!
خانه اش ويران باد ... !
من اگر ما نشوم، تنهايم ... !